دلم می خواهد .............!!!!!!!

لبخند بارانی

گاهی باران همه ی دغدغه اش باغچه نیست...گاهی از غصه تنها شدنش میبارد ...!!!

 

دلم یک کوچه می خواهد...

بی بن بست...

وبارانی نم نم...

ویک خدا...

که کمی باهم راه برویم...

همین!!!

دلم کفش نمیخواهد...

پاپوشی از چمن میخواهد...

دلم باران میخواهد...

دلم هیاهو نمی خواهد...

می خواهد اندکی با سکوت و نسیم و باران قدم بزند...

 همین!



نظرات شما عزیزان:

لیدیا
ساعت13:41---15 مرداد 1392
توازخدابخواه" بسم الله الرحمن الرحیم لاحول ولاقوه الابالله العلی العظیم " به 9 نفربفرست باورنمیکردم اگه پاک کنی ونفرستی خداآرزوتو قبول نمیکنه ساعتتو نگاه کن ببین 9 دقیقه بعد يه اتفاق خوشحالت میکنه

لیدیا
ساعت21:48---14 مرداد 1392
سلام عزیزم مرسی که بهم سر زدی منم لینکت کردم

مسعود
ساعت0:42---16 خرداد 1392
سلام ابجی گلم مرسی ک بهم سر زدی و لینکم کردی بازم از این کارا بکن منم سعی میکنم هرروز بهت سر بزنم!راستی من قضیه دوتا وب رو نفهمیدم ادرس هردو رو بده سر بزنم این وبت ک حرف نداش اونم حتما مثل همین ب سلیقت و خودت تبریک میگم منتظر حضور گرمت در وبم هستم فعلابای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 24 فروردين 1392برچسب:دل , دلم می خواهد , کوچه , باران , خدا , راه , کفش , چمن , نسیم , سکوت ,

] [ 18:49 ] [ محدثه ]

[ ]